حقوق من و تو برابر است

من هنوز همان شاه شطرنجم

پست ثابت

من هنوز هم  " شاه شطرنجم "

همان که خواستی مرا شکست دهی اما... نتوانستی ...

من گل دختر ، دختری از جنس سنگم میشکنم شیشه هارو...

 

من شاه شطرنجم
گيرم که باخته ام . . . .!!!
اما کسي جرات ندارد به من دست بزند
يا از صفحه بازي بيرونم بيندازد،
شوخي نيست من شاه شطرنجم. . . .


تخريب ميکنم آنچه را که نميتوانم باب ميلم بسازم. . .
آرزو طلب نميكنم، آرزو ميسازم. . .
لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر ميکني،
من هماني ام که حتي فکرش را هم نميتواني بکني . . .


لبخند مي زنم و تو فکر ميکنی بازي را برده ای ،
هرگز نمي فهمی با هر کسي رقابت نمي کنم. . .
زانو نمي زنم،حتي اگر سقف آسمان ،کوتاهتر از قد من باشد ،
زانو نمي زنم،حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ،
من زانو نمي زنم. . . .


درگير من نشو، همـدم نميشوم. . .
من مسئول حرفها و رفتارهايم هستم،
اما مسئول برداشت تو از آنها نيستم. . . .



+نوشته شده در دو شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,ساعت15:25توسط gol2khtar |